reklama

Zasnená

- alebo - „Chat (tak trochu poeticky) ...... Táto báseň je venovaná všetkým pokecomaniakom a písmenkovým závislákom  ... ;) V istom zlomovom období som tomuto „neduhu prepadla aj ja.  Ale tým, že sa mi pokazil compík ... totálne odišiel a nový bol v nedohľadne ... nestihlo sa to úplne vymknúť  spod  kontroly ... :) Rýchlo som vytriezvela a začala celkom pragmaticky premýšľať nad tým, čoho je to vlastne príčinou, že nás to tam tak hrooozne  ťahááá ... :)  Virtuálne šantenie ... Čím je v nás?  Hľadaním nového, nepoznaného? Túžbou byť inými bytosťami? Žiť životy inak? Či len celkom jednoducho - prahnutím po „človečine vo svojej samote ...? ..... A tak ... všetky  myšlienkové pochody som nakoniec pretransformovala do tejto podoby:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Slnko už dávno zostarlo. Deň s večerompodali si ruky.

Dolina v ticho vnorená - tu a tamzačuť hádky žiab i cvrčky odkiaľsi z lúky.

Olympské božstvá pozažínali sviece ...

Teraz sa predháňajú v spoločenskýchhrách, súťažia, čie súhvezdie krajšie sa trbliece,

 to,ktoré prehrá, premení sa v prach.

Zatvorím oči.

Na chvíľku.

Čakám, že príde ... Sen.

Môj krok bude rovný jeho kroku. Lens ním ísť nocou chcem.

Len vedno s ním. Po jeho boku.

... a už sa do tej rieky vraciam znova- vidím tú bránu - už na mňa volá: „... vojdi ...",

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

teda, opäť raz a rada, vstupujem ...

Prebrodím sa lánom obilného poľa, pohladímjemne hlávky makov červených

a divé jablone v úhľadnomstromoradí sklaňať budú predo mnou konáre obťažkané,

ako na povel ... akoby zdravili ...

A tam na návrší, pod lesomz borovíc, celkom potichúčky, tak, ako sa sluší,

tmoliť sa bude množstvo tieňov prízračných,čo nasýtiť chce prázdnotu svojichhladných duší.

Spoločne si posadáme k ohňom z voňavého dreva, do trávy uložíme teláznavené

a neuveriteľných i takých zoživota príbehov pútavých slová roztancujeme.

Takto prešepkáme hoc aj tisíc nocía vždy až do samého rána,

kým ono po okolí nerozhádže všetky kvapkyligotavej rosy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno.

Tu uhášam smäd po voľnosti.

Tu som vždy šťastná.

Tu som bez mena.

Iba víla.

Pre toto snenie stvorená.

Beata Žakarovská

Beata Žakarovská

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  ČrepinkyZ denníka pflegerinkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu