reklama

Svedomie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prisnil sa mi sen.

Vskutku prízračný.

Desivý.

A nemý.

Nohy ma niesli po bahennej láve

územím krivých zrkadlení.

Kde si ?

Kde nájdem Ťa ?

Ty podlej lúzy kráľ ...

Vráť, čo nedala som !

Čo si mi vzal ...

Tak nedriem na kameni !

Už rúcho sním !

... „víno a pravda" ?

Hm ... vždy to tak nie je ...

LOŽ

s vínom i bez neho

túži hrať prím.

Hranou sa neistím.

To nie je môj štýl.

Tak vráť už konečne !

 Daj šancu !

 Nevyhoď !

Ja nepatrím do Tvojich spár !

Nech srdce nebúši a telo nechladí už pot ...

Ja ... keď sa prebudím ...

chcem opäť zrieť - čo vzácne mi je 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 ... TVÁR ...

Beata Žakarovská

Beata Žakarovská

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  ČrepinkyZ denníka pflegerinkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu